Emailkampane.cz nově integrují do svého jádra AI modely od společnosti OpenAI. Náš nový AI...
marketing
Opuštěný košík, jak na to?
Vyždímejte ze svého e-mail marketingové strategie maximum. Funkce je zdarma a její nastavení nezabere víc než pár kliků.
Usnadněte svým klientům platby pomocí QR kódu z kampaně
Platba pomocí QR kódu, trendu poslední doby, nyní i ve Vaší kampani. Díky této nové funkci můžete...
Seznam.cz – Jak udělat vaše e-mail kampaně ještě důvěryhodnější?
Jistě jsme se všichni setkali se situací, kdy Vám chodí e-maily od někoho, od koho zprávy přijímat...
25. ročník kongresu Eastlog 2022
Kongres EASTLOG je největší logistická událost v České republice, která tematicky...
Marketingový kalendář
Naší největší peckou v prvním čtvrtletí letošního roku je bezpochyby spuštění kalendáře významných...
14. ročník kongresu Pharma Profit
Služba Emailkampane.cz se i tento rok stala partnerem e-mailové komunikace kongresu Pharma Profit,...
Přímý marketing nemá obtěžovat, ale prodávat. Jakou formu zvolit?
S přímým marketingem se setkal asi každý z nás. Ne všichni si to však uvědomují. Termín „přímý...
Dopady GDPR na e-mailový marketing
GDPR je nařízení Evropské unie, které zásadně upravuje a zpřísňuje způsob, jakým budou získávány, ukládány a zpracovávány osobní údaje.
Oslovte své klienty tak, jak to mají rádi
V rámci 30denní zkušební verze si můžete zdarma vyzkoušet tvorbu emailové kampaně až 5 tisícům příjemcům.